Op weg terug - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Theo Dijk - WaarBenJij.nu Op weg terug - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Theo Dijk - WaarBenJij.nu

Op weg terug

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

28 Oktober 2011 | Bangladesh, Dhaka

Het hotel was redelijk comfortabel, al had ik er niet op gerekend dat het onmogelijk was om de herrie van het Bangladese verkeer buiten te sluiten. Het bed was zo comfortabel dat het bijna zeer deed. In Dhaka aangekomen gisteren waren wij zo moe dat we na een bescheiden lunch eerst hebben gerust. We hadden beiden geen behoefte om meer van Dhaka te gaan zien, maar de tijd te nemen om uit te rusten. De airco in de kamer werkte goed. Zo goed, dat ik eerst een hemd heb aangetrokken en vervolgens nog een trui en tenslotte de technische dienst heb gebeld om hem hoger te zetten, want dat lukte me niet.
Pas onder de hete douche realiseerde ik me hoe koud ik het gekregen had.
Ik zit nu in een rustig hoekje op het vliegveld van Dhaka. Het vervoer naar het vliegveld ging heel gesmeerd. Op het vliegveld werd ik steeds uit de zeer lange rijen geplukt en met voorrang behandeld. Dat zal ik wel nooit begrijpen. Ik heb er ook niet tegen geprotesteerd.

  • 28 Oktober 2011 - 07:13

    Sandra Mutsters:

    hoi Theo

    welkom thuis !
    wat een reis he?
    Ik vond het heel fijn om je zo te kunnen volgen maar zag nu pas voor het eerst hoe ik op je weblog kon reageren. Vandaar nu pas een berichtje van uit Zundert.

  • 28 Oktober 2011 - 08:41

    Irene:

    Thuis komen is altijd lekker, maar dit keer zou het wel extra lekker zijn!

  • 28 Oktober 2011 - 14:56

    Anne-Rose En Jos.:

    Nou gelukkig heb je al wat kunnen wennen aan de kou.
    Het valt hier mee hoor.
    Krijg graag wat tips voor ik vertrek.
    welkom thuis
    Liefs Anne-Rose.

  • 30 Oktober 2011 - 17:00

    Anneke En Ben:

    Wat zal Annekee blij zijn dat je weer thuis bent.
    Leuk dat je ons zo goed op de hoogte hebt gehouden. Wij hebben ervan genoten.
    Lekker uitrusten en genieten.
    Groetjes voor allemaal.
    Liefs Ben en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Dhaka

Vrijwilligersproject Bangladesh

Recente Reisverslagen:

11 November 2012

Bangladesh 2012

31 Oktober 2011

Thuis

28 Oktober 2011

Op weg terug

27 Oktober 2011

Donderdag 27-10

26 Oktober 2011

Woensdag 26 oktober
Theo

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 31834

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 02 December 2012

Bangladesh 2012

07 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vrijwilligersproject Bangladesh

25 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Moskou en St. Petersburg

Landen bezocht: