Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit , van Theo Dijk - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit , van Theo Dijk - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

20 Juli 2010 | ,

Rusland komst steeds dichterbij. Tot nu toe eigenlijk nog niet zoveel tijd gehad om er bij stil te staan. Alleen de praktische dingen zijn geregeld (hoop ik). De paspoorten zijn terug, visa zijn binnen. De inentingen gedaan.
De reisorganisatie heeft ons gevraagd om geen koffers mee te nemen, dus gisteren voor Annekee en mij twee nieuwe reistassen gekocht.
De boeken over St. Petersburg en Moskou worden door de jongens telkens weer open geslagen. Ik verdenk ze ervan dat ze vooral het Russische alfabet aan het leren zijn, om straks de blits te kunnen maken.
Voor de vakantie nog maar vier klanten. Voor de Woensdag en donderdag vrij genomen.

• 20 Juli 2010 - 16:51

Irene:

GEEN KOFFERS!! Waarom?

• 20 Juli 2010 - 16:52

Irene:

Heel hartelijk groetjes en wensen voor een goede reis.

• 21 Juli 2010 - 18:38

Kees Iberico:

Hebben jullie de smaak te pakken van het reizen? Ik neem aan dat dit vakantie is en geen studiereis deze keer. Veel plezier en ik hoop dat jullie er net zoveel van genieten als ik tot op de dag van vandaag.

• 21 Juli 2010 - 21:00

Ria:

dat gaat al opschieten, leuk voor jullie. Een goede reis en veel plezier daar enne.. niet met alcohol op gaan zwemmen hè?!
    liefs Ria

• 25 Juli 2010 - 09:49

Cor En Corrie:

Goede reis gewenst.
    Als jullie er net zo van genieten als wij genoten hebben............ Cor en Corrie